Friday, February 1, 2008

OpisMate Yg Join "kurSuS KaHWiN"

pagi ni...ramai gak "opismate" yang join kursus kahwin..kak intan siap promote aku lagi..mentang2 lah dah kawin..sesuka hati je paksa aku ekk...zana lagi le masuk ni dah 2 kali dia g join kursus ni..malangnya si tunang hazli lak kene join exhibition...sabar ajer la zana...heheheheh..but yg bestnya si aishah dengan tunang dia "cham world bowling padang" pun join jugak..kecoh kejab opis..sebab semua nak kenal..hehehehe..nak tumpang popular arr tu..ari ni "bie" n bos aku yang pergi "CHINA" dah masuk opis..aku dapat gak arr souvenier dari bos aku...loket "jed" warna pink..(im crazy bout pink)...eh eh eh...selamat berkursus aku ucapkan buat "zana","erin"(kau dah ada calon ke?..)"aishah n tunang" dan x lupa buat "abumbum"..woi jantan kau nak kahwin dengan sape?..ngan aku leh tak?...by the way semoga diorang dapat memahami dan mempelajari sesuatu yang berguna untuk masa depan kelak...good luck....chawww!~

1 comment:

abumbum said...

ikut suka aku la nak kawin ngan sape!! yang penting aku dah boleh kawin bila2 mase jer!! heheheh...
ko tu dah amik lum kursus kawin, tahun depan dia nyer yuran dah naik ke rm300 tau.. nanti jangan sampai nak join kursus sampai guna duit hantaran k...