Thursday, February 28, 2008

27Feb08!!!MALAPETAKA YANG MENIMPA

GOSH....ujan lebat gile petang khamis 2...aku n geng cam biasa duk melipat surat.tengah syok2 tu air plak semakin naik..n terjadinya kejadiah "BANJIR" kat opis aku ni....aku rilek jer suh masal alihkan kete..ingatkan x teruk rupanya air sampai masuk dalam opis...mula arr aku n geng kelam kabut...si masal lak sempat hilangkan kunci kete aku....dia lak steady jerr duk alih motor dia azwa sampai tercabut selipar...hehehehh...lega aku bila masal sempat alihkan kete kat tempat selamat...tapi"BALA" datang menimpa...bila aku nak g amik kete ditemani abumbum n masal...terkejut "monyet" aku tengok kat dalam kete dipenuhi air cam akuarium....aku rase cam nak nangis jer tapi nasib baik masal n abumbum buat lawak "ultraman"..macam nak terguling aku kat situ...kete aku mula "dilawati" semua orang...kak mis,pengetual PTPL siap nak buh ikan kat dalam kete aku....bengang jer rase...tapi thanks for masal,azwa n semua geng yang tolong aku buang air dalam kete tu..terharu lak aku...hehehehehe...for fren...aku sudah mengenali mana kawan semasa senang n kawan semasa susah..."TUHAN" saja yang dapat balas budi anda semua...kete aku lak...alhamdullah "fren" tolong settlekan...kepada "fren"..thanks sayang..hehehehe..

1 comment:

abumbum said...

Sabar jerla caserini, ko tu pun kira bernasib sebab tak kena sumpah...apa pun2 we all tetap sayang u k.