Sunday, January 27, 2008

ESTRANGED-ITU KAMU!!!! JUARA LAGU-22


actually aku x berapa kenal sangat arr artis2 yang boleh dikatakan dalam kategori "underground" ni...tapi aku layan jer lagu2 diaorang..ader arr beberapa group yang aku kenal cam bittersweet,hujan,meet uncle hussein dan beberapa group lagi...but malam tadi bile aku tengok anugerah juara lagi..aku rase cam dah jatuh cinta dengan "estranged" ni...as far as i concerned budak"rich" ni dulu pernah join akademi fantasia..ntah lerrr...aku pun x tau..but lagu dia memang best...cam lagu tu ditujukan kat aku jer.."cewah"..itu kamu...itu kamu.....nah...please "feel" the lyrics..


Segala yg ku pasti akan aku capai tuk mengambil hati muMelepasi angkasa cinta kuSesudah aku melafazkan kesemua yang diperluIanya seperti suluhan yang terang.......


Segala yg kau ragui akan ku padam habis dari hati muMengingkari dalaman akal muTakkan puas ku, mengiringi semua tawa dan tangisan mu,Anggun wajahmu, pelita yg terang........


Hatiku mahu muRupa mu

Masih masih masih masih


Kau terindah

Masih adaYang tercantik"Itu Kamu"


Tiada mengapa taupun sampai bila kerna cinta enggan kenal mengalahMemanah masuk hatiku yang retiSetelah kau nampak tetap ku masih menunjukkan erti hidupkuYang mahu bersama kau buat selamanya................

No comments: